Ferie

Mitt reiser

Heisann. Tenkte fortelle dere litt om hvilke hoteller jeg har vrt p dette ret. Jeg har ftt gjort s mye gy! Tviler p at jeg fr gjort like mye til neste r, men det er lov til hpe! Totalt s har jeg bodd p fire ulike hoteller i r, og jeg har vrt innom landene; Finnland, Singapore og yen Lombok i Indonesia.

Basecamp hotel Longyearbyen

P dette hotellet var jeg p noen dager i Mai, fr og etter jeg var p skiekspedisjonen. Her mtte jeg et vennlig personell som hjelper deg med alt. Plasseringen til hotellet er sentralt i Longyearbyen. Hvert rom er unike, og innredet som en fangsthytte, noe som er utrolig kult. Frokosten er veldig god, og de fyller p hele tiden. Dersom du har lyst til fylle dagene med aktiviteter, s hjelper de deg i resepsjonen. Hotellet er med i Basecamp gruppen, som er opptatt av gi noe tilbake til lokalsamfunnet, hvor hotellet ligger. Dette hotellet anbefales p det sterkeste dersom du skal til Svalbard.

Son hotell

Dette hotellet ligger en liten kjretur fra Oslo, i idylliske Son. Hotellet har en moderne standard, og god kvalitet i alle elementer. Dette er frst og fremst et spahotell, og er blant de beste i Norge. Deler av frokosten er kologisk, noe som jeg synes er et stort pluss! Bassengomrdet er bare helt fantastisk. Her har du alt du mtte nske deg. Om du vil tilbringe tiden din p et hotell i Norge, eller bare ha en liten Norgesferie, s ser jeg ikke noe problem med velge dette hotellet.

Mariott hotel Singapore

Hva skal jeg si? Dette er virkelig et luksus hotell. Hotellet ligger i en bra gate, med fantastisk shopping rett utenfor dren. Basseng er det ogs p hotellet. Bde badet og selve rommet var lekkert. Var her bare en dag, men jeg vil gjerne komme tilbake. Ett av de beste hotellene jeg har vrt p.

Sudamala suites and villas

Dette hotellet i Lombok, topper virkelig alle hotell. Lite, personlig og koselig hotell. Rommet jeg hadde hadde utedusj (og badekar inne). Hvor kult er ikke det? Bra renhold hver eneste dag. Fersk jus til frokost om morgenen, og en fantastisk middagsmeny. Underholdning noen dager i uken. Alt p dette hotellet er bare supert!

Ja, dette ret har bare vrt helt supert. Er s takknemlig for alt jeg har ftt gjort. Jeg gleder meg til se resten av verden!

Jeg skal til Lombok

Yay! Har helt glemt fortelle dere at jeg skal til Lombok i hstferien. Jeg gleder meg helt sykt mye! Nedtellingen har allerede begynt. Gleder meg til nyte den fantastiske naturen, stranden, maten, ja egentlig alt.

Skal bo p Sudamala hotel, som ser utrolig bra ut. Skal virkelig bruke ferien til slappe helt av, og samle inn krefter. Der tilbyr de spa, god mat og privat strand.

Selv hadde jeg ikke hrt s mye om Lombok fr. Lombok er naboyen til Bali, og er en av Indonesias absolutte perler. yen er kjent for sin vakre kystlinje, sitt vulkanske indre, samt det vennlige og gjestfrie sasak-folket. Lombok er perfekt for de som nsker en avslappende og rolig atmosfre.

Trondheim snapshots

Hei! Beklager fravret her p bloggen. Tingen er den at jeg tok en veldig spontantur til Trondheim. Mens jeg var der ville jeg ikke bruke opp all tiden min p bloggen. Har hatt det utrolig fint, og det var veldig godt komme seg litt bort. Var faktisk frste gangen jeg var i Trondheim. For en vakker by! Her skal jeg garantert tilbake en dag. Kanskje ender jeg opp med studere noe der? Det hadde vrt spennende, og gy.

Mine favoritter

Hei :) Hper dere alle hadde en fin julaften igr. Vknet opp til julesokk, og begynte se noen filmer p tv. Litt senere kom hele familien. Det var det veldig koselig! Familien var samlet, og for frste gang feiret vi jul i det nye huset vrt. Tenkte vise dere mine favoritter fra gavene jeg fikk. Satt utrolig stor pris p alle, men velger bare vise noen.

Lizzy er klar for feire jul!

Juletreet mitt. Hehe, ble ganske overpyntet.

For mange er julen en vond tid, og det synes jeg er utrolig trist. Dette er jo en dag hvor alle skal ha det fint, og spise god mat sammen. Sender varme tanker til dere som ikke har det s bra n. Ha fortsatt en fin romjulstid alle sammen!

Denne hstferien har jeg

Siden jeg ikke har blogget denne hstferien, s tenkte jeg vise noen bilder fra den. Har vrt utrolig deilig med ferie denne uken. Ftt gjort litt av hvert, men har desverre vrt syk siden fredag. Selv om jeg ikke har blogget denne uken, s har det vrt noen lesere i flge statistikken. Det synes jeg er utrolig koselig! Senere i dag eller i morgen s kommer planen for uke 42.

Spist god frokost hver eneste dag. Lykke er spise god mat (stemmer nesten).

Tok meg en tur til frisren.

P bildet til venstre s ser dere etterveksten jeg hadde. Synes det var helt forferdelig g rundt med det. Ville ikke ta sjansen p ta striper i selv, s da var frisr eneste utvei.Endelig hadde jeg tid og penger til g til frisren. Tok foiliestriper i hele hret og klippet det slitte etterp. Dette kostet meg 2000kr, men det var verdt det. Jeg er s fornyd med resultatet som dere kan se til hyre.

Kost masse med fine katten min, Lizzy.

P mandag tok jeg teoriprven for klasse B. Hadde ikke en veldig god flelse nr jeg gikk inn i lokalet. Testene jeg tok p nettet hadde veldig vanskelige sprsml, men de jeg fikk p selve prven var enkle. Var s glad nr jeg bestod, og det med fem feil. Etter prven tok jeg og pappa en tur p Flyen. Vret var helt nydelig, og vi gikk oppover mot Rundemannen. Vi avsluttet med lunch p Egon.

Ellers s har det vrt noen nydelige dager i fjellet. Beklager den drlige kvaliteten p bildene, men de ble tatt med mobilen.

Hper uken din har vrt fin!

Oslove

Heia! P tide med en oppdatering? Jaaa! Det komme til Oslo var veldig gy. Har spist mye god mat, og egentlig ikke sett p s mange turistattraksjoner. Har bare sett litt p slottet, Vigelandsparken, Aker Brygge og Bogstadveien. Har riktig nok vrt der fr, men det var gy se det en gang til. Og nr det kommer til Bogstadveien, s skjnner jeg ikke helt hvorfor alle elsker den gaten? Fant veldig lite der.

Hper ferien din har vrt fin s langt!

Soon Oslo

Hei! I nvrende yeblikk sitter jeg p flyplassen, og venter p boarding. Magen er stappfull etter ett stykke med vegetarpizza og brus. Sommerfuglene vokser i magen, og jeg gleder meg kjempemye til komme til hovedstaden. Skal bli veldig kjekt spessielt nr solen skinner ute. Tenk det er jo sydenvr i selveste Norge. Vet ikke helt hvordan bloggingen blir i Oslo, men satser p et par innlegg. Dere for en kjempefin dag ste lesere, og nyt solen s lenge den varer.

Bilde fra arkivet.

Climbing and slingshot

Hellu! Dette innlegget skulle egentlig vrt postet igr, men hadde litt problemer med macbooken s det skjedde aldri. Men over til det som skjedde igr! Her p hotellet har de en liten klatrevegg. Jeg testet den ut, og den var ikke srlig vanskelig. Det var tre forskjellige "ruter" du kunne velge mellom, men alle var like enkle. Passer best for mindre barn etter min mening.

Litt senere p dagen prvde jeg og min sster noe som heter Slingshot. Nr jeg satt der var jeg utroooolig nervs, og lurte p om jeg skulle trekke meg. Fr jeg fikk sjansen til det var jeg i luften. Det gikk rundt, rundt, rundt og rundt. Vi skrek begge som noen stukne griser! Men alt i alt, s var det faktisk en positiv opplevelse. Er du i Sunny Beach s burde du prve ut Slingshot.

Fish spa

Hei! Det ble desverre ikke noen vannaktiviteter i dag, fordi vi ikke var med stranden. Vi oppholdt oss ved bassenget i dag, og solte oss noen timer. Senere p kvelden gikk vi ut for spise. Servicen p stedet var ikke god! Ett lurt tips som jeg skal huske p til neste gang er bruke tripadvisor! P veien tilbake bestemte vi oss for ta fish spa. Det kiler super mye, og du fr fjernet dd hud.

A wonderful day

Dagene gr fort her nede. Er for det meste nede ved stranden eller bassenget, og soler oss. Tror ikke jeg har spist s mye mat fr, men slik er det nr man har all inclusive. I morgen str vannaktiviter p tur, og jeg gleder meg. Tenker enten p ta parasailing eller vannscoter, synes begge deler er kjempegy. Eneste minuset med stranden er at det er veldig mye blger og vind, Her kommer noen bilder fra dagen!

Nytt fra taxfree

Leppestift fra Chanel, i fargen Monte-Carlo (nr.62). Denne fargen er veldig fin p. Fargen den holder noen timer, og er veldig fuktgivende.

Pudder fra Sensai, i fargen 202. Denne dekker fint, og gir huden en fin "finish".

Frste dag i Bulgaria

Hei! Her kommer den frste oppdateringen fra Bulgaria. Vi kom til hotellet kl 02.00 og sovnet ikke fr tre tiden. Sov ikke s godt denne natten, men snn er det. Vret her var ikke s opptimalt, men jeg satser p bedre vr i morgen. N skal vi ut se litt i butikken, og senere g p spa. Gleder meg! Denne uken kommer til bli bra.

Flink vaskedame, som lager koselige hndkledyr.

Ste niesen min.

Hei! Mitt navn er Margrethe Tveiten. P bloggen min kan du lese om skjnnhet, mote, foto og hverdagen min. Hper du liker bloggen min!

FOLLOW ME
Blog'friend: link
Weheartit: profilnavn
Instagram: profilnavn

Designet er laget av meg

Designet er laget av stinesoe.blogg.no